sevgili anneler 3 gün önce sezeryan doğum yaptım daha sütüm gelmedi ama bugün göğüslerim aşırı ağırıyor ve şişkin elleyemiyorum asla, sağmaya çalıştım asla yapamadım ağrıdan, biraz zeytın yağı sürdüm Hindistan cevizi yağı sürdüm yumuşasın diye daha da sert oldu sanki bebek emince de gelmedi ne yapmam lazım çok kötü durumdayım 😰