6 günlük taze bir anneyim bebeğim 3 günlükken sarılığı 13.8 çıktı bugün doktor kontrolümüz vardı sarılık degeri aynı kalmış fakat kilo artışı iyi olduğu için sorun yok dedi doktor ama benim yine de içim hiç rahat değil. Bebeğim mememi almıyor sütümü sağıp biberonla veriyorum fakat sütüm de çok yok maalesef her saat başı emzirmek zorunda olduğum için mama veriyorum. Benimle aynı durumu yaşayan tecrübeli anneler var mı ? Mamayla bebeğin sariligi geçer mi?