Fundalinko benim bebegim kolik bi bebekti.. Kaka problemimizde vardı.. aptamil ile başladım ama maliyeti fazla geldiği için degistdik.. HipP aldık bir gece verebildim bütün gece uyumadi bebeğim kivranmakda daha çok gaz yaptı. .. bebelac gold a başladık ve cok memnunum.. fermantasyon üretim olduğu için sindirimi de kolay.. Kaka problemimız çözüldü.. şükür 7 aylık gazimizda bitti.. doyurucu da... ama mama konusu biraz karışık yani her mama her bebeğe aynı etkiyi yapmıyor ya da benim bebeğim sevmiş olabilir ama başka bi bebek sevmeyebiliyor.. daha önce denedin mi acaba kuzum... küçük paketlerle alıp deneyebilirsin biz 3 mama yi da öyle denedik...