Kızlar kızım memede uyuyor emerken. Uyuyunca beşiği ne koyayım diyırum bi bakıyorum uyanmış tekrar alıyorum emziriyorum sanki az önce emmemiş gibi yine emiyor. Acaba doymuyor mu diye düşünüyorum ama gayet çiş de yapıyor kaka da yapıyor. Daha 27 günlük. Bu zamanda bebekler emip uyumaz mı? Bizim kız uyumamak için direniyor