meliiike Kızlar 3 ay önce ikinci sezaryenimi oldum fiziğim düzgün çok çabuk zayıfladım kilom 55 boyum 165 ama göbeğim kaldı çok gözüme batıyor sanki 3-4 aylık hamile gibiyim ne yapabilirim yardımmm