Kızlar şimdi bugün doktora gittik gün almaya cuma günü kontorl çağırdılar neler yapıyorlar bilginiz var mı 1 nisanda gün verdi sünnet için.
Şimdi ilk çocuğum ilk tecrübem sünnet ile alakalı pek bilgiye sahip değilim doktor kağıda lokal yazmış devlete lokal yapıldığını ilk defa öğrendim çünkü özelde yapılıyor diye duydum orayı da araştırdım 7 bin 8 bin istediler.
Rica etsem beni aydınlatırmısınız cuma günü bizi ne beklediği ne işlem yapıldıgi. Yanı sizler nasil yaptınız ilk önce direk gün mu verildi yoksa direk sünnet mi kusura bakmayın uzun oldu ama merak ediyorum.