Arkadaşlar bebeim 5 bucuk aylık parmaklarını tam aaktif kullanamıyor ustaca kullanmasını beklemiyorum tabi ki de bazen iki parmak açık diğerleri kapalı kasılmıs bir görüntü oluyor ama kasılma yok sanki kullanmaya zorluyor fakar kullanamıyor gibi normal geliyor aslında ama sizin de fikrinizi almak istedim. Oyuncak tutma ve uzanmada problemimiz yok bu arada