melodiii Canım annelerim kullandıgınız memnun kaldıgınız kabin boy bebek arabası önerilerinizi alabilirmiyim?yoykonunkini aldım hiç beğenemedm pierre cardin fena değildi ama erkenden emniyet kemerler koptu
aysebb melodiii Joie Signature Parcel kullanıyorum çok memnunum. Hafif, sürüşü çok iyi ve sepeti geniş. Ben indirimde yakalamıştım geçen sene şuan zamlı hali 11 veya 12 bin tl olması lazım