Elifnefesyunus Merhaba anneler kızım iri bir bebiş 2 yaşında çok tatlı bir kız fakat ekonomik sebepten dolayı ilk bayramı olacak el öpmeye gideceğimiz elbiseler çok pahalı sıfır alacak gücüm yok uyguna verebileceğiniz elbise var mı elinizde bayram için
Elifnefesyunus Aklımda öyle bir model yok sadece kız çocuğu işte biraz şirin olursa güzel olabilir, boyu 89 cm kilosu da 13-14 kilo kilolu değil ama hafif iri herşey çok pahalı yanaşılmıyor Malesef elinizde varsa birşeyler bakabilirim konuşabiliriz