Kızlar kızım tam 1 yaşında biz 4 numara aldık o da devam sütü yazıyor ama mamayla aynu kıvam mı yoksa kaşık maması gibi koyu kıvamlı mı biberonla içilebilir mi yani ona göre açmıycam kutuyu 3 numarayla değişim yapcam. Osman gönülal sayfasında görmüştüm devam sütü kabızlık yapabilir mama kullanabilirsiniz felan diye lütfen akıl verin