saribez Bebeğimi emziriyorum bu yüzden de bakla yiyemezmişim internette öyle yazıyor. Akşama pişirecektim ya 🥴😅 yememeli miyim
cydcvk saribez evt bakla yememeniz gerekiyor benim kız 4 yaşına gircek hala cesaret edip ne ben yedim ne eve aldım
biimiyomyardimet saribez 2 yaşa kadar yememelisiniz maalesef bana da doktorum demişti emzirdiğim dönem ☹️
saribez Tgbtn emziren anneler ve bebekleri için ise 2 yaşını beklemeliyiz Yazıyor. 1 yaş öncesi bebeklere yasak diye duymuştum içindeki bilmem ne maddesinden dolayı, bal gibi düşünün. Ama anne de yiyemiyor mu ya ne alakaaaa
Melike_ikra Ne alaka canım ben sadece kuru fasulye yemiyordum oda gaz yapar bebişe diye. Benim bildiğim bakla süt yapar ya 😂
atiyes Bana Dr kesinlikle yasak dedi bebeğe de 2 yaşa kadar yasak favavizm miydi oyle bir şey dedi hastalikmis. Bebeklerde ölümle sonuçlanan bir şeymiş. Beni sürekli uyardı ek gıda sürecinde tabi siz de araştırın
atiyes saribez emzirdigim sürece bana 2 yaşına kadar bebeğe hatta az önce bakla yaptım sağlıkçı tanıdığımız erkek bebekler için çok zararlı mümkünse verme hiç dedi benimki istemedi zaten hiç