Pnar35 Kızlar merhaba, sezeryan doğum sonrası genital bölgeye ağda uygulaması ne zaman yaptınız yaptıracağım korkuyorum 🥹
lokumtos Pnar35 40 ı çıktığı gün gittim herkes 1 haftalıjken bile geliyor hiç bir sorun olmuyor dedi ben yinede dikişimin üstüne yaptırmadım
bsrdmrblk2 3-4 ay sonrası yaptırmıştım ilk zamanlar dikiş bölgesine hiç değdirmiyordu ağdayı şu an 7 ay oldu artık oraya yapınca da acımıyor