ahseney bizimki de ikinci ay da öyleydi 😐 ne yaptıysam düzelmedi gaz sancısından dolayı uyuyamıyordu bide atak haftası denk gelmişti tümden huysuzdu. Gece 12den önce uyumuyordu. Bir de annenin stresini anlıyorlar rahat olmaya çalışın evet çok zor ama.Şimdi 3 aylık oldu gazi öncekine göre baya azaldı en azından uykusundan uyandırmıyor, gece de daha erken uykuya geçiyor. Gündüz uykuları hala kısa ve az ama. Yani demek istediğim maalesef sabretmekten başka çare yok.3.ayda yavaş yavaş düzene giriyor merak etmeyin 🌸