1.5 aylık bebeğim. Eğer mamasını içerken uyursa gazını çıkarıp yatırıyorum. Gazını çıkarırken uyanırsa yatağına yatırıp pış pış almıştım onu açıyorum başında bekliyorum bana bakarak uyuyor. Bazen öyle de uyumuyor yatağında bırakıyorum kendi kendine uyuyor ☺️ Tabi aynı odadayız ben onu görüyorum ama o beni görmüyor ☺️