Merhabalar kızlar. 33 günlük bebeğim var bu zamana kadar uyku düzeni aynıydı. sabah 7 den akşam 7 ye kadar 2 kez uyurdu. 7 den sonra sabah 7 ye kadar da 3 kez uyurdu geceleri rahat geçirirdik. Dün ilk defa gündüz uykusu bir anda 5 e çıktı tüm gün uyudu bizde sevindik 1 aylık oldu artık böyle uyuyacak, uykuları çoğaldı diye. Sonra akşam 7 den 12 ye kadar çığlık çığlığa gaz sancısı çekti. Ne yaptıysak fayda etmedi. Kolik mi yoksa cadı saati fln mıydı acaba böyle birden değişen bebeği olan var mı. Yada böyle arada olur mu bazen 🙁