Selam kızlar ben Almanya’da yaşıyorum ve açıkçası buradaki doktorlardan da sağlık sisteminden de hiç memnun değilim. Örneğin oglum dogdugundan beri cıvık, mukuslu ve gürültülü kaka yapiyor fotograf cekip doktora soruyorum ben bir sorun gormuyorum diyor sut alerjisi olabilir mi diyorum belki olabilir diyor ama ne tahlil istiyor ne bir baska bolume yonlendiriyor. Önümüzdeki ay İstanbul’a geleceğim ve bebeğimi genel kontrol ettirmek istiyorum. Yani gerçekten detayli bir şekilde bakılsın istiyorum önerebileceğiniz gerçekten çok iyi diyebileceğiniz bir doktor var mı? Muayene ücreti vs problem değil sadece gerçekten ilgili bir doktor olmasını istiyorum.