Pretttmom Öğürecek,kusacak ama vazgeçmeyin.böyle böyle öğrenecek.Kolay kolay boğazında kalmaz,onların refleksleri çok kuvvetli.Sadece kalırsa nasıl müdahele edeceğinizi öğrenin yeter.Herkes bu dönemden geçiyor😌 Mesela bir gün düğüne gittik,yemekli bir düğün.Ben sürekli taneli şeyler yediriyordum,eline bir şeyler veriyordum,9 aylıktı.Oğlumun boğazına takıldı öğürdü ne var ne yok kustu😁 Masadaki herkes kötü anne ilan etti beni😄 umursamazmışım çocuğa bütün veriyormuşum vs vs.umrumda mı hayır,gittim üstünü değiştirdim vermeye devam ettim😄
şuan 15 aylık yemediği şey yok diyebilirim,üstelik henüz 5 dişimiz var.Hala ara sıra boğazına takılır öğürür,sakince müdahele ederim geçer.Biraz cesaret istiyor ama bebeğiniz için önemli😁