Kızlar bebegim şuan 12 günlük hastanede ilk topuk kani alındı. Ikincisi 5 gunlukken alındı. Bugün sağlık ocağından aradılar sonucun uygunsuz olduğunu yarın sabah yeniden gelip topuk kani vermemizi söylediler. Duydugumdan beri ağlıyorum. Başına gelen varsa lütfen yazar mısınız çok üzülüyorum kötü bir sonuç çıkacak diye