Sinemmkrkmz Merhaba kızlar doğum yapalı 40 gün oldu. Doğumdan sonra 10 gün falan az az kanamam oldu sonra bitti lekeler karışık az az geldi bu zamana kadar kırkımın çıktığı gün kanamam oldu normal mi acaba bu adet mi
mematiii Sinemmkrkmz tabiki normal emzirenlerde oluyor regli ve benim 4.ayda olmuştu sonra geciktim öyle oldum.Taö tamına düzenli devam etti diyemem.
mematiii Sinemmkrkmz alakası yok canım sezeryan olup 40 ı çıktıktan sonra çok olan insan gördüm .O dönemler bebeğe sana böyle böyle yap diyen çok olucak dinleme ben dinlemedim.Şimdi herkes maşallah çok iyi bakmışsın der çünkü söz hakkı tanımamak daha iyi