defmommy Kızlar bir giyim butiği tanıdığım yardıma ihtiyacı varmıs bana gelip çalışırmısn dedi asgari ücret +sigorta bize çok yakın sabah 9 akşam 7 sadece pazar tatil siz olsanız çalışırmısınız
Minel-inannesi defmommy cocugunuz ne kadarlik? Kim bakacak? Daimi bakicinin isi, hastaligi oldugu zamanlarda alternatif kim olacak?
2boymommy defmommy bebekten dolayi mi soruyorsunuz? Bende iznim bitince oglumu krese verip caliscam sabirsizlikla bekliyorum o günleri 🙈
Aliveannesi96 defmommy çalışmam doğrusu ama çocuğun büyükse çok o ayrı tabi ama 9/7 bana çok gelen bi mesai sistemi o saatlerde çalışacağıma fabrikaya girerim
defmommy Mysmrtfrt NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Minel-inannesi 2boymommy Aliveannesi96 kızım 3.5 yaşında annem 2 bina ötede oturuyor ben bakarım diyor ☺️ ama bana da çalışma saatkeri çok uzun geldi
Minel-inannesi defmommy öğle yemeği saatlerinde eve gidebilcekseniz icinize sindiyse hakkinizda iyisi olsun. Aklinizda kalmamasi adina onumuz bayram ekstra yogunluk olur bi deneyip tempoya bakin, kendinizi ölçüp tartin. Yazinda 7de cikcaksaniz iyi bi saat.
2boymommy defmommy her gün icin bisey diyemem bana cok geldi arada bi kac gün bos olsan en azindan yarim gün calissan daha iyiydi bilemedim cocuk icin 😐
Milkmama defmommy asgari ücret az yoğun bir çalışma temposu eğer maddi açıdan sıkıntım yok ise ben çalışmazdım çünkü çocuğunuzun size ihtiyacı olduğu yaşlar hala
defmommy Milkmama dükkanı ben biliyorum aslında öyle aman aman bir kalabalık da olmuyor ihtiyacım da yok çok şükür fakat kararsızz kaldım ek gelir neden olmasın diyerek ama sanırım 5 gün falan çalışma olursa olur diyeceğim 6 gün bana çok fazla geldi
goktugeda Saat dilimi fazla bence. Hele de çocuğunuz varken. Her çocuk annesine fazlasıyla ihtiyaç duyar. Giriş çıkış saatleri düzenlenirse çok iyi olur
defmommy goktugeda bence de dükkan çok kalabalık olan bir dükkan değil 6 gün çok fazla geldi bana da 5 gün olursa konusacağım bir düşüneceğim
defmommy 2boymommy evet bende öyle düşünüyorum bakalım nasip kısmet eğer haftada 5 gün çalışmayı kabul ederse çalışabilirim belki aksi halde gidemem bende
armut defmommy bu şartlarda çalıştım canım ihtiyacın varsa çalışırsın ama yorucu oluyor en azından cumartesi tatil olsa iyi olurmuş