Merhaba benim kızımda göbek bağı düştükten iki gün sonra ilk iltihap gibi geldi sarı renkti bir gün sonra yeşil oldu hastaneye gittik gümüş nitratla yaktılar fakat ertesi gün kanamaya başladı göbeği yoğun bakıma aldılar bir hafta yoğun bakımda yattı göbek çok önemli acilen doktora gitmenizi öneririm iyi bir hastaneye gidin özele götürdük yaktılar düzelmedi başka bir özele götürdük çok iyi donanımlı nir hastane doktorları hep profdu yatış verdiler ben bunun çilesini ve acısını çektiğim için hiç beklemeyin bence