Ben aylık yaptırıyordum ilk başta iyidi sonra adetim leke olarak geldi normalde 5 gün adet götürdüm bir gün bile sürmüyordu kilo da aldım böyle olunca iğneyi bıraktım 1 ay oldu bırakalı adet olmayı bekliyorum 3 aylık daha zararlıymış ona hiç bulaşmadım ama yaptıran arkadaşlarım var aylık iğneyi onlarda bi sorun yok kişiden kişiye değişiyor herhalde