alparslanozyildiz Ayanne supradyn focus(çok fazla halsizlik için) ve galactago tablet(süt üretimi artsın diye)kullanıyorum
pozitifanne06 Ayanne imom latte kullanıyorum hamileyken de imom kullanmıştım kan değerlerim baya iyiydi
Bett1 Ayanne hiçbir şey kullanmadım ilk oğlumu emzirirken de 3 yasa kadar emdi simdi 9 aydır emziriyorum gene kullanmıyorum ekstra bir şey
Yalpp Ayanne halsizlik durumlarında magnezyum bana iyi geliyor dinç tutuyordu sadece çok yorgun olduğum günlerde alıyorum kan testinde magnezyum miktarim iyi çıkmıştı. Bir de d vitaminim eksik çıkmış onu da kullanmaya başladım bu gün içi uyurdum mutlaka şuan uyumuyorum yataktan daha güzel kalkıyorum
Ardenaden Kemik agrilariniz varsa osteocare kullanin derim dogmdan ciktm 1 ay gecmeden salatalik yesem dislerm aciyordu osteocare ile tamamen gecti ve ayrica solgsr b12 de kulaniorm hic halsizlik uykusuzluk yorgnluk hisetmiyorm bn 2 saat uyusam yetior
Ayanne Ardenaden evet ya dişlerimde çok hassaslaştı bu süreçte. Osteocare içerik olarak temiz mi acaba araştırdınız mı
Ardenaden Ayanne cok temiz kizmdada onu kulandm kizm aleejik bebekti prosfsr onermisti hic agri sizi klmior