esralkn35 Bugün 4 günlük olduk ve sarılık değerimiz 11,9 çıktı Doktor biraz yüksek dedi Sarılık için şekerli su veren oldu mu bebeğine Eski insanlar hep vermiş ama doktorlar önermiyor
atlasasya2024 esralkn35 bol bol emzirin. Öyle şekerli su verip iyi gelmeyen bebekte çok . Doktorlar da önermiyor zaten . Şekerin bize faydası yok ki bebeğe nasıl olsun. Ama yapıp iyi geldi diyende var . Herkesin kendi çocuğu . Kararı siz verin . Artısıyla eksisiyle . Çok geçmiş olsun.
17072023baloglum esralkn35 benim oglum 4 gunlukken oldu 1 gun hastanede yatti ciktiktan sonra gene uyanmada sikinti cektim 2 gun 1 cay kasigi selerli su verdim kendine geldi ama sizin bebege iyi gelirmi bilmiyorum
Bebegim3535 esralkn35 sütünüz geldiyse bol bol emzirin hiç saat beklemeyin yarım saatte bir uyandırın emzirin. Evet uyandırmak zor ama ona en iyi gelecek şey şuan süt. İnşallah biran önce geçer gider🙏
alparslanozyildiz esralkn35 şekerli su olayını anlamıyorum benim bebeğinde yüksekti ışık altında yatırdım devamlı ve sürekli emzirdim emmediğinde de biberon ile zorla verdim ne kadar çok çiş kaka o kadar çabuk atar sarılığı