busra2121 Merhabalar anneler ☺️ abiye takımlarımı satıyorum hepsi yepyeni bir veya iki kez giyildi malum fotoğraf çekip atınca bi daha giymek istemiyoruz . Hepsi tertemiz hiçbir defosu yok. Pembe takım 38 beden Pantolon beli lastikli kalıbı biraz dar 500 tl Lacivert takım 38 beden pantolon beli lastikli moda asrından 800 tl Kırmızı tulum Seçil marka 38 beden 800 tl Yeşil elbise Trendyol 38 beden 250 tl Yeşil takım 42 beden ama kalıbı dar 38-40 bedene olur 500 tl
busra2121 Eylulece35 inanın hepsini yakın zamanda aldım ve en az 200 lira düşerek yazdım mesela lacivert takımı 1150 liraya almıştım.