bisakinol ben de bebeğimi o saatlerde uyutuyorum doğduğundan beri gece uykusu bu şekilde ama bebeğimle dışarı akşamları çıkmıyorum genelde, ev oturması olursa belki çıkarım o da kırk yılda bir. O zaman da uyutmuyorum eve geldiğimizde uyuyor çok geç gelmeyiz zaten. Akşam çıkacağım zaman kayınvalidem bakıyor saatinde uyutuyor zaten şimdi bizimle yaşıyor çalıştığım için bebeğe bakıyor öyle bir avantajımız var o olmasaydı çıkmazdım heralde bebeğim zaten çok hareketli gittiğim yerlerde daha çok yorulup eve geliyorum