busra2121 Merhabalar anneler ☺️ triko takımlarımı doğumdan sonra hemen kilo veremem diye xl alma hatasına düştüm. Çok severek almıştım ama kırkım çıkamadan çok kilo verdim ve bana çok bol hepsini iki kez giydim biri hiç kullanılmadı. Takımların hepsi moda nisadan yeşil ve gül kurusu refka marka L-Xl beden saks mavisi benin marka L-XL beden Bej rengi ise gizce marka standart beden elbise ise Ceylan otantik marka standart beden Yeşil takım sıfır etiketli 800 tl Gül kurusu takım 500 tl Saks takım 300 tl Bej takım 700 tl Kahverengi elbise 400 tl Makul pazarlık olur ☺️🌹