Gece1 çocuğun büyümüştür rahata ermissindir istemezsin ,fiziksel ve ruhsal sağlığın tek çocuğa yeterlidir istemezsin,maddi anlamda bı çocuğa bakabilecegine inanırsın istemezsin,yalnız bakıyorsundur yardım edenin yoktur istemezsin. Bunların hepsi sebep ben iki çocuk istedim hep kardeş güzel şey. İkinci bebek erken oldu sadece biraz yoksa hep iki çocuk derdim. Ama iki çocuktan fazlası da biraz şov bence ( kendim için söylüyorum) linç yemiyim şimdi durduk yere 😂