Oglusm Kızlar ben tesettürlüyüm kendime triko elbise aldım eşim bayramda giyebilirsin diyorda ama sıcak olurmu nisanda triko giyilirmi bilemedim 😁😁
tomvejerry Oglusm Giyilir aldıysan giyilmek zorunda kalmış artık o🤣🤣 şaka bir yana bende triko ceket etek takımı aldım inşallah giyicem hem nisanın ilk haftası sıcak olmaz bence
Lavina Oglusm çoçuklara orta kalınlıkta alıcağım ama ben kışlık giyinmeyi de almayıda sevmem inşallah sıcak olur ezan okunuyor rabbim duamı kabul etsin 😂 kusura bakmayın kızlar kendim incin sizi harcarım😂😂😂😂