mrsfly Kızlar kanal tedavisi oldum 2 saat sonra emzirebilirsin dedi ama sütü sağıp atmam gerekiyor mu emin değilim? Pompa da evde kaldı annemlerdeyim. Bide bu hala ağrıyor yaw :/
Feyzosumunannesi mrsfly kanal tedavisi sonrasi süt sarılıp dokulmuyor. Bende yaptirdim diş hekimi sağmaya gerek yok dedi.
2ceylanbebesi mrsfly orucun 2. Günü yaptırdım. Emzir bisey olmaz. Sagmaya gerek yok. İlk 3 gün bir hafif ağrı olur oda normal
refresher Ben de yaptırdım ısrarla sormama rağmen emzirebilirsin dedi sağmamı veya beklememi önermedi
mrsfly 2ceylanbebesi annemlerdeyim kendimi doktorum değil acil olsun diye mahallede bi kliniğe gittim biraz tuhaftı da😂 şu anda da ağrım var az değil orta şiddette diyelim bakalım hayırlısı