gokceege
Hayır kullanmadım , benim ilk arabam da traveldi çok severek ve isteyerek almıştım yoyko capsuel egg
Ama ağır ve iki parça şeklinde olduğu için eşim olmadıkça kullanamıyordum . İkinci bir bebek arabası arayışına girdim . Aklımda iki model vardı benimde çift yönlü olduğu için bunlarda bagi neo ve maxi cosi leona2 . Bagi neo da ağır geldi hem çocuk hem arabayı taşıyamazdım birde oturma yeri karton gibi bebek onda rahat edemez bana göre uygun değildi , aynı şekilde maxi cosi de ağırdı . Daha sonra kendi düşündüklerimi elediğim için çalışandan bana en hafif ve az yer kaplayan bebek arabalarını göstermesini rica ettim . Tabi artık çift taraflı olması özelliğinden de geçtim . Benim işimi kolaylaştırsın yeter dedim . Sağolsun aşırı yardımcı oldular belki 10-15 model baktım gösterdiler ama hepsi ağır geldi . En son prego quark gösterdi , o kadar beğendim ki resmen aşk yaşadım o kadar bütçe ayırmama rağmen başka beğenmediğim ve beğenemiyeceğim için aldım . Tavsiye ederim ama başka model düşünürseniz de size kesinlikle şunu tavsiye ediyorum görerek karar verin en son daha uygunsa netten alın ama mutlaka bakın diyorum ben aklımda olmayan bebek arabasını çok beğenerek aldım . Uzun oldu kusura bakmayın hakkınızı helal edin 🙏🏻