Dupduru19 Kardeşim 15 yaşında daha adı Ahmet Kerim. Kendisi 2 yıllık hafız ama son günlerde baş ağrıları ellerinde uyuşma şikayetleriyle MR çekildi sonuçlar çıktı ve bir tanıdığımız nöroloji doktoru filmlere bakıp MS olma ihtimali yüksek dedi çok üzgünüz 😔 yarın kendi doktoru bakıp net teşhis koyacak inşallah dua eder misiniz hayırlı haberler alalım diye. Birde yasin okuyabilecek planlarınız varsa Allah rızası için okuyabilir mi🙏 buradan sayı toplayabilir miyiz 500 kişi ulaşmaya çalışıyoruz çevremize söyledik ama bu sayı biraz zor gbi bende buraya sizlere sormak istedim inşallah birileri çıkar🥺🙏
Nobodyyy111 Dupduru19 Rabbim bu mübarek günlerin hürmetine Şafii ismiyle şifa versin inşallah. Kuzenim de MS doğumdan sonra ortaya çıktı korkmayın inşallah ilaçlarla kontrol altına alınıyor
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi Dupduru19 Rabbim şifa versin . Hafız olmuş ne güzel bı bereket. Rabbim imtahinin mükâfatını versin ona inşaallah. Ben 3 tane Yasin okurum 🤲
EkiminAnnesi Dupduru19 Çok geçmiş olsun umutsuzluğa kapılmayın tedavisi olan bir hastalık. Alacağı ilaç belli olunca doktoru rapor çıkaracak, sonrasında düzenli belli aralıklarla hastaneye gelip ilacını damardan alıp evine geri dönecek. Endişelenmekte haklısınız ama bu şekilde normal hayatına devam eden birçok kişi var ☺️
Fasulye12 Dupduru19 rabbim tez vakitte şifa versin Ahmet Kerim e ve umarım sadece çok basit bir rahatsızlıktır
Dupduru19 BirSevda-iki-Emanet_Sahibi Amin Allah razı olsun çok teşekkür ederim. Eksik olmayın Rabbim sizlerden kimseye göstermesin inşallah 🤲 bir kişi bir tane okuyacakmış siz bir tane okuyun yeterli sağ olun ❤️
Dupduru19 EkiminAnnesi ciddimisiniz tedavisi olmayan bir hastalık sürekli ilaç kullanılacak deniliyor ama içimi rahatlattınız eksik olmayın 🙏❤️
baroayse EkiminAnnesi tedavisi olan bı hastalık değil,ilaçlarla baskilamaya calisiliyor,ilaçlarında onlarca yan etkisi var, 10 yıldır MS liyim, her sabah uyandigimda kolum bacağım tutuyor mu diye kontrol ediyorum,insanda psikoloji bırakmıyor
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi Dupduru19 tamam ben bir tane okudum siz nasıl derseniz Rabbim kabul etsin inşaallah 🤲