Merhaba kızlar . Bebişim ayın 3 ünde 9 aylık olacak 4 Nisan da 9. Ay aşımız var fakat il dışında olacağım için sanırım bayram sonrasına kalacak . Belki gittiğim yerdeki sağlık ocağı yapar ama yapmazsa bayram sonrası hem menenjit var hem de 9.ay aşısı . 2 aşıyı takribi kaç gün arayla yaparlar bilgisi olan böyle durumla karşılaşan var mı ?