Merhabalar, yapışıklığı 6 aylıkken ufak bir el hareketiyle açılmıştı. Takip ediyordum tekrar yapışmasın diye. Dikkatimden kaçınca ufacık bir yapışma oluşmuş deriyle artık bütünleşmiş. Ne zaman birleşti. Hatırlayamıyorum. Büyüdükçe yapışıklık büyüyor gibi geliyor. 2 yaşına girdi ve ileride sorun yaşayabilir. Artık cerrahi işlem olmalı. Başına gelip cerrahi işlem gören var mı? Nasıl oluyor. Açıklayabilir misiniz?