Alerjik bebek eskiden çok şık ishal şeklinde kaka yapardı her emdigini çıkarırdı şimdi ise günlerce yapmıyor 4 5 gün yapmıyor ve eskisi gibi de emmiyor tabi. Nedeni ne yapacağım anlamadım gitti. Beş aylık. İki aydan beri diyetteyim ama hâlâ aynı yeşil vücudu vs aynı yani her yediğimi yazıyorum çok çok sıkı diyet yapıyorum ama geçmiyor hep huysuz ağlıyor sürekli. Kuruyemiş yumurta dana eti susam tahin süt urunelri paaketli gıda vs hiç yemiyorum ama aynı persembe randevum var bakacağım tekrardan çok üzülüyorum ben. Alerji mamaları kötü olduğu içinde içmiyor bir yudum dahi boğazına gitmedi zorla versemde kaşıkla vs kusuyor..kafayı yiyeceğim.ben de iyi değilim tabi üç aydir sık diyet.halim kalmadı benim.