Mmutluanneee hiç biri açıkçası her marka kullanan biri olark söylyeym bence zorlamayın kendi haline bırkın o dönem oluyor doktor doktor gezdim bir sürü ilaça maruz kaldı değdi mi hayr keşke hiç kullanmasaydım 30 aylık anne sütünden 22 aylık iken kestim yemeye başladı şükür çok mu yiyor hayr ama demeki ki doyuyor doktorum bize sen bi kase çorba ile doyuyorsn demi o zmn kendin gibi düşünme yarım kase bille ona yeter demişti şimdi öylw yapıyorum az ama sık öğün misal sbah kahvltı sonra bi iki saat sonra meyve sonra uykuya uyutmadan brz yoğurt sınra uyur akşam bizle yer ve yemek isterse kek kurabiye fln veririm uyur