iremdemirr18 bizim hemşire gün verdiğinde gününü asla geçirme hangi gün dediysem o gün getir dedi bunlar süreli aşılar dedi o gün gittiğimde toplu asi yapıldı 2 aylık bebeklerin hepsine , 2 bacak 1 koldan vuruyorlar ateş yapabilir bizde çok şükür birşey yapmadı ama huzursuzluğu ve ağrısı oldu onda da çay kaşığı ile 2 kere calpol verdim oncesinde verme çünkü aşıya bünyesinin nasıl tepki vereceğini bilemezsin 3 gün ateşini mutlaka takip et derece ile ölç el seni yanıltır çünkü