Kızlar yaklaşık üç yıldır süren olumsuz biten diyet serüveni var asla kilolarımı veremedim
Tamam psikolojimle maalesef değişiyor olumsuz bir şey yaşadığımda kendimi direk tatlıya çikolataya aburcubura veriyorum
Şu an ramazan ayındayız belki bu postu açmam yanlış ama ben şu an yiyorum diye yazmıyorum bunu
Az önce bir DIYETİSYENE danıştım ücret konusunda aynı zamanda psikoloji de okumuş aylık ücret olarak 4000 TL istiyor
Sürekli iletişim halinde olunacakmış dört haftalık görüşme ücreti bu yani bana çok geldi .
Bu konu artık çok canımı sıkmaya başladı diyete başlıyorum mesela üç gün yapıyorum devamı çöp ve bu sürekli tekrar ediyor bu konuda psikolojik destek alan oldu mu onun için böyle bir post açtım