Merhaba güzel anneler , 3 aylık oğlumun bugün kontrolü vardı. 1 ayda 500 gram almış. Sadece anne sütüyle besleniyor. 6200 çıktı , 3400 doğmuştu. Bebeğim emdiğini hep kusuyor. Bu durumu yaşayan anneler var mı? Az kilo alması sürekli kusmasından olabilir mi ? Sürekli kusmasının sebebi ne olabilir ?