Nobodyyy111 bu candela.dedigim.oyle değil işte sadece onunla giderseniz hiç sorun yaşamazsınız birde ilk gideceginizde adetinizin üzerinden en az 5 gün geçmiş olacak kıllar adetin bittiği gün tıraş makinasıyla alınacak ve asla bir daha jilet,tıraş makinası,ağda vs kullanılmayacak size eğer ki 10 seansdan fazla seans verilir ve 3 seansdan fazla ara seans verilirse bilinki o işten bir sonuc alamazsınız sağlık bakanlığı onayı bu şekildedir ilk üç seans ara seanslarla gidilebilir hiç yapilmayabilir antibiyotik kullanımı,kortizonlu ilackulanimi olursa ara verilmelidir killanmayi tetikler ve ipek kese yapılmalıdır her seanstan 3 gün sonra başlanmalı ve düzenli bir şekilde yapılmalıdır ama cihaz kesinlikle candela