Oglum 15 aylık bi suredir hiçbir sey bildiğimiz hiçbirsey yemıyor zorla agzına soknaya calısıyorum artık sadece anne sütü alıyor ,ne yapnalıyım caresız kaldım,bu durumu yasayan oldu mu?diş donemi dedım ama yok alıskanlık yaptı sadece anne sütü yetmıyor tabi..zorlamak da ıstemedım onune de koydım yok atıyor hepsını ..gormezden de geldım jacıkınca yer hesabı ama anne sutunu kesmedım bi o kaldı dıye ..bıraktırsam mı dıye dusunuyorum ama kıyamıyorum