Sese Kızlar 13 aylık oğlum son günlerde asla birşey yemek istemiyor. Hasta değil atak haftasında değil dişleri kaşınıyor emziği biberonu ısırıyor ama daha kabarma falanda yok anlamadım gitti vallahi varmı benim gibi olan
lina09 Sese 12 aylık aynı sadece anne sütü alıyor akşama kadar göğsümde ya yeni doğmuş gibi yoruldum artık
Bilgem2009 Sese benim daha 6 aylık üç gündür biberonu ısırıyor oynuyor sadece ek Gıda başladım ama onu da tadımlık verebildiğim için karnı doymuyor diye düşünüyorum ne yapabilirim bilmiyorum ağlayacağım artık
Anneoldum35 Şimdi post actım bende ,hiçbişey yemıyor dıye 1yasşa basladı dıslerı 1yasla olmaya basladı ama yok yani,alıskanlıga cevırdı zorla bile yemıyo bagrıs cagrısmodunda,elım kolum baglandı
Sese lina09 huysuzluğuda varmı peki benimki akşam üstü sanki bir yeri ağrıyormuş gibi ağlıyor ama yok yani gerek muayenesi gerek tahililleri temiz. Ama ağrı kesici verince susuyor ben bu işi çözemedim vallahi
lina09 Sese var canım herşeye ağlıyor bende ağrı kesici verince sakinleşiyor dişleri çıkıyor ağrısı var ama genel huzursuzluk var
Sese Bilgem2009 o aylarda bizdede biberon reddi olmuştu. Ama zamanla düzelmişti inşallah sizinkide düzelir :(
Sese lina09 gerçekten annelik ne zormuş hergün birşeyi kafama takmaktan bıktım. Rabbim uzun ömür sağlık versin yinede evlatlarımıza
Sese Bilgem2009 bağışıklığı güçlensin diye soğuk sıkım keçiboynuzu özü bir çay kaşığı vermeye başlamıştım. İştahta açıyor tabi önce tadım yaptırın alerjisi olabilir. Birde muz verdim çok enerji veriyor aynı zamanda kilo aldırıyor. Bağırsaklar içinde maflor probiyotik ❤
Bilgem2009 Sese teşekkür ederim evde keçiboynuzu Özü var yarın hemen tadım yaptırayım. Peki biberon reddi kendiliğinden mi geçti sizin