Arkadaşlar bes ay once kreşe yazdırmıştım oğlumu o zaman başlamıştı tırnak yemeye ve kenarındakı erlerini soymaya.çok ağladı kreşten almıştım zaten. Bır sure sonra bırakmıştı sıkıntı yoktu. Sımdı kreşe alıştırma grubuna başladık ama yıne basladı tırnak yemeye.yarım gün gıdıyor ,ağlamadan gıdıyor ama yıne başlamış. Psıkologa gotureyım dedım bır seans gıdebıldım. Çok pahalıydı..Ayrılma kaygısı yaşıyor demıstı. Sonra devam edemedım. Ne yapmalıyım sızce.