Merhaba. Oğlum aralik ayınin son haftasi bezini bıraktı ve ocak şubat ayinda gece-gunduz kaka-cis hicbir sekilde kacirma olmadi. Ne yaparsa yapsin cisim var diye kosup gelirdi. Mart basinda tasindik ve duzenimiz degisti o zamandan beri gunduz cisini asla soylemiyor. Her cisinde mutlaka kaciriyoruz ve ust bas degistiriyoruz. Gunde 6-7 kere tekrarlaniyor bu durum. Acaba hayatinda buyuk degisiklikler oldugu icin gecici bir durum mudur yoksa bir doktora gorunmekte fayda mi var? Sizin de boyle deneyiminiz olduysa nasil cozdunuz bilmek isterim.