Oğlumda dudak bağı var. İki aylık ve sadece anne sütü alıyor. Göğüs çatlağı, mastit, ayrık diş ve konuşma problemi olasılıklardan dolayı kestirmeye karar verdim.Operasyon sonrası emzirme sorunu yaşar mıyım, meme reddi olur mu diye endişeliyim. Bu operasyonu yaptıranlar sonrasındaki süreçle alakalı bilgi verebilir mi? Ne kadar sürede iyileşiyor emmeyi reddetti mi bir süre?