Kizlar ek gidaya basladik 3 gün balkabagi verdim 4 gun sadece patates verip 5 gun ikisini karıştırdim dogru mu yapıyorum su 3 gun kurali kafami karistiriyor birde meyvelere gecince tum gun boyunca 1 meyveyi ki tatiracagiz yoksa ara öğün olarak mi nasil olcak biliyorum burda bir sürü post acildi ama tek tek okuyamiyorum maalesef yardimci olursaniz sevinirim