nazalex irem26 ha hasan beye gideceksiniz🤣 kafa kalmadı ki. İnş memnun kalırsınız biz ailecek çok beğendik
irem26 nazalex gerçekten dediğiniz gibi varmış çok çok memnun kaldık devamlı gidebileceğimiz bir doktor 🌸
Gul-42 nazalex hasan beye gıttım az once hem sızden gordum hem kuzenım onerdı patronu cocuuklarını hep gotururmuş muhteşemmmmmm bır doktor ya
nazalex irem26 yaa çok sevindim irem hn. Aylık kontrol için mi gitmiştiniz? Kime önerdiysem aşırı memnun kaldı. İşini hakkıyla yapan doktor çok az gerçekten
nazalex irem26 yok ben 6. Ayı doldurmasını bekleyeceğim. Siz geçtiniz mi veya geçecek misiniz hasan bey söyledi mi bir şey