Kızlar genelde diş çıkarırken Bebekler ishal olur derler ama kızım böyle kabızmış gibi ıkınarak günde 5 kez filan kaka yapıyo hiç dişi yok huysuzluk uykusuzluk salya vs diğer diş belirtileri var ama bu kaka olayı normal mi? Bebeği diş çıkarırken böyle olan var mı