Seliii ne ile korunursaniz korunun %100 koruma sağlamaz sadece dikkat edeceksiniz veya ekstra koruma yapacaksınız.
Mesela ben vücudumu tanıyorum 11 aydır spiral takılı ekstra korunma yapmıyoruz doktorum ağır kanama aşırı kasık ağrısı vs olursa kaymış olabilir demişti ki benim herzaman adetim orta miktar gelir ve kasık ağrısı asla yaşamam ordan kendi vücudumu tanırım.
Veya ekstra geri çekilme yapabilirsiniz açıkçası ben çok memnunum 11 aydır sorun olmadı