babybabyt benim bebeğimde de vardı çok sıcaktan oluyor ben ilk doğduğunda üşümesin diye kat kat giydiriyordum evde sıcsk birde sürekli yelekli battaniyeli oluyordu evin içinde şimdi daha incelttim evin sıcaklığı 24 derece 2 çift üst ve 2 çift alt giydiriyorum 10 güne yakın bir sürede geçti.